niedziela, 18 grudnia 2016

Witajcie!

Troszkę mnie nie było, ponieważ zmieniłam pracę a co za tym idzie ogarnął mnie brak czasu.

Ale postanowiłam troszkę nadrobić zaległości.

Odnoście portali na których jestem i zaglądałam.

Rekomenduj
Nagle zmieniło portal przez co musiałam sobie przypomnieć dane logowania.
Trzeba dużo o sobie prywatnych rzeczy napisać. Ale to jak wszędzie.
Od akcji z Tchibo, cisza.

La Petit Marseilleis
Tutaj też chwilowa cisza.

Streetcom.com
Niestety spada na przed ostatnie miejsce w rankigu, ze względu iż jestem tam zarejestrowana ponad 4 miesiące, a nie zostałam wybrana do żadnej kampanii.
Mimo wypełniania ankiet i brania udziału w akcjach.

Toluna
Tutaj znaczna poprawa, podobno pojawił się jakichś administrator i tym wszystkim kieruje.
Pojawia się więcej ankiet do wypełnienia. Ale oczywiście brak wygranych to już stały punkt programu.

W między czasie otrzymałam broszurkę miasta w USA (jedna kartka zaledwie, postaram się zamieścić następnym razem).

Jeśli macie jakieś linki do freebees to chętnie się wymienię.

Trzymajcie się cieplutko :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz