czwartek, 25 sierpnia 2016

Paczuszki część 1

Witajcie!

Dawno nie pisałam, ponieważ odwiedziła mnie siostra młodsza przez co nie miałam wolnego czasu by tutaj wrzucić moje przesyłki. A trochę się ich nazbierało.

Zacznijmy od najstarszych przesyłek, tak więc:

Idaho po raz kolejny wysłało mi atrakcje.
Bez koperty tylko taka zaadresowana do mnie ulotka.

Denver
Gazeta przewodnik plus list z podziękowaniami.

Maine
Dostałam:
gazetkę przewodnik
mapa


Rhode Island
Dostałam dwa razy gazetkę-przewodnik.
Albo oni się pomylili, albo ja dwa razy wysłałam prośbę ;)

New Foundland Labrador
Ta przesyłka była dość ciężka, sam przewodnik jest dość gruby.
Otrzymałam:
przewodnik 2016
mapę
przewodnik broszurkę
przewodnik dla wędkarzy
przewodnik dla myśliwych
Muszę przyznać, że w przewodnikach dla wędkarzy i myśliwych jest sporo bardzo ładnych rysunków zwierzaków i zdjęć:)

Republika Dominikańska
Tutaj byłam pozytywnie zaskoczona, ponieważ w końcu coś innego niż mapy i przewodniki.
Otrzymałam:
List z podziękowaniami podpisany ręcznie przez ambasadora :)
przewodnik
mapę
broszurę ze zdjęciami ciekawych miejsc do odwiedzenia
blok
klips biurowy


Na razie to tyle, resztę dorzucę troszkę później jak znajdę chwilę.

Serdecznie Was pozdrawiam
Stewia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz