czwartek, 25 sierpnia 2016

Paczuszki część 2

Witajcie ponownie!

Kolejne przesyłki i paczuszki.

Oto one:

dekoria
otrzymałam próbki 10 tkanin, które sobie wybrałam.
Z króliczkiem jest urocza :)



egzotyka.tv
Otrzymałam bardzo ciekawą książkę o najciekawszych miejscach świata.



GoPro
Otrzymałam naklejki, które na pewno znajdą swoje przeznaczenie.



Biorąc udział w kampaniach na stronach rekomenduj.to otrzymałam w jednej z kawiarni Tchibo
torbę
kopertę ze szczegółami bycia ambasadorem


i najsmaczniejsze dowolną kawę za 1 zł


Od ambasadorkalpm.pl otrzymałam kurierem pudełko, które idealnie wpasowało się w poprawę mojego nastroju,


 a w środku:
3 pełnowartościowe produkty
przewodnik po krainie Le Petit Marseillais
duużo próbek do rozdania
list z podziękowaniem
i kody dla nowych ambasadorek


Z ostatnich dwóch kampanii jestem szalenie zadowolona, bo w końcu coś i ja dostałam :)

Życzę Wam równie owocnych przesyłek.

Pozdrawiam
Stewia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz