wtorek, 19 lipca 2016

Cześć wszystkim!
Chwilę nie pisałam, ponieważ oczekiwałam na jakiekolwiek przesyłki od firm do których napisałam.

Aktualnie można wziąć udział w promocji SKYN na stronie streetcom.pl By wziąć udział trzeba polubić grafiki na fb. Co można dostać (prócz pewnie prezerwatyw) jeszcze nie wiem.


Na przesyłkę z pocztakwiatowa.pl nadal czekam.

[FIRMA] Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą albo firmę i masz konto w ING Banku to możesz dostać 100 darmowych wizytówek, do wyboru trzy opcje. Wizytówki przyszły do mnie po około 2  tygodniach.


Jeśli chcesz testować Maybelline Khol Master Drama zgłoś się do testów po rejestracji na stronie https://pl.toluna.com

Test product image
 Ja się zgłosiłam, zobaczymy czy mnie wybiorą.

Oczywiście nadal można zgłosić się do testowania płynu do prania Surf na ich stronie 
Można na jeden adres zgłosić dwie osoby na próbkę.



Kolejne zgłoszenia o próbki wysłałam. 
Jak coś dostanę to od razu dam Wam znać.
Pozdrawiam
Stewia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz