czwartek, 14 lipca 2016

Witajcie!

Postanowiłam od razu podzielić się wrażeniami z różnych portali, tych co ciekawszych lub po prostu ostatnio modnych.
Na pierwszy ogień:

opinie.pl  -   jestem zarejestrowana na tym portalu od paru lat (chyba 3 albo 4 lat). Portal ten udostępnia nam ankiety do wypełniania wysyłane nam na maila, które powinny być dostosowane do naszego profilu (wypełnia się formularz z ogólnymi danymi), w praniu wychodzi, że często dostaje się ankiety w ogóle do nas nie dostosowane. Na początku mojej aktywności dostawało się przelew pieniężny na PayPal (trzeba było założyć konto) po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów. Za każdą ankietę poprawie wypełnioną dostaje się odpowiednią ilość punktów zależnie od czasu ile musimy nad nią spędzić. Zbierało się różnie, ale średnio raz na pół roku 100 zł można było nazbierać. Może nie są to kokosy, ale w skali roku dwie stówki za parę minut co jakiś czas brzmi chyba dobrze. Teraz nie polecam, zmieniły się zasady. Zbiera się znacznie dłużej i mniejszymi partiami punktów za ankietę, a co najgorsze ankiety przychodzą bardzo nie dopasowane i się nie kwalifikujemy już na starcie, aha no i kwota przelewu spadła o połowę.

www.everydayme.pl - strona na której jestem od 3 tygodni. Reklamuje się, że co chwilę dostaje się próbki do testowania. Zapisałam się do Grona Ambasadorów, i również cisza. Jak na razie nie miałam możliwości zamówienia próbek. Wypowiem się za miesiąc.

Streetcom.pl - na tym portalu również jestem od około 3 tygodni. Rejestracja prosta, na samym początku trzeba wypełniać testy wiedzy i ankiety profilowe. Następnie dowiadujemy się, żeby mieć w pełni aktywne konto trzeba im wysłać listownie podpisane oświadczenie o danych wrażliwych (pdf do pobrania na stronie). Wysłałam, czekam już tydzień i ani nie odpisują na maile, ani nie aktywowali mi w pełni konta (mimo iż na stronie jest wyraźnie, żeby pisać i oni na pewno odpiszą). Nie mam zdania, póki co rejestracja i oczekiwanie na pełną aktywację konta trwa zbyt długo.

Toluna.pl - strona przyjemna, lecz również nie testowałam na razie nic. Rejestrujemy się i czekamy na ankiety, w między czasie możemy umilić sobie czas publikując własne ankiety, zapytania i prośby o wyrażenie opinii. Podobno za aktywność można dostać więcej ankiet, póki co nie wiem. Za ankiety dostaje się punkty, za punkty nagrody rzeczowe lub los na loterię (uzyskałam jeden, sprawdzę lada dzień i się pochwalę jak to działa). Na testowanie można się zapisywać w zakładce 'testowanie produktów', ale do testów osoby są wybierane losowo.

Z ciekawszych stron słyszałam, że na wizaż.pl i ofemin.pl można brać udział w konkursach i coś wygrać. Póki co nie zapisałam się tam jeszcze.

To by było na razie na tyle.
Dobrnęliście do końca :)

Pozdrawiam
Stewia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz