piątek, 29 lipca 2016

Kolejne przesyłki.

Witajcie!

Chwilę nie pisałam, ale zabierałam się codziennie. Przez to, iż każdego dnia od poniedziałku miałam listonosza z przesyłką i czekałam na wolny dzień by zrobić zestawienie tygodniowe.
I oto one:

Pierwsza przesyłka od Tena.
Pochwalę za dyskretną przesyłkę.

A w niej:
2 x wkładka tena lady mini
książeczka z ćwiczeniami mięśni dna miednicy
ulotka z poradnikiem i ofertą handlową
płyta DVD z ćwiczeniami mięśni dna miednicy



Druga przesyłka od Osteraker.
Oczywiście jak z zagranicy to otwarta.

To co w niej zostało:
Ręczne pozdrowienia od kogoś (pewnie z biura turystycznego) ale bardzo miły gest :)
I mapa.



Trzecia przesyłka od IDAHO
Po prostu gazeta bez koperty, nieźle pognieciona do mnie dotarła. A w niej przewodnik z atrakcjami regionu.


Czwarta przesyłka od miasta Memphis 
A w niej
ulotka
mapa rowerowa
przewodnik z atrakcjami w najbliższych miesiącach


Piąta przesyłka od Naples
gazeta z atrakcjami i ciekawymi miejscami (taki przewodnik tylko w śliskiej okładce).


I to by było na tyle z przesyłek, które dostałam.
Póki, co same gazety i mapy.
Kolejne przesyłki już wkrótce, też nie mogę się doczekać.

Pozdrawiam
Stewia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz