środa, 20 lipca 2016

Pierwsze przesyłki.

Witam!

Dzisiaj jak poszłam do skrzynki to otwierając ją ku mojemu zaskoczeniu wysypały się na mnie przesyłki.

Tak więc zaczynamy:

Jak już wcześniej pisałam, od pocztakwiatowa.pl od razu dostałam pozytywną odpowiedź o darmowe gadżety. Dostałam od nich: 5 ulotek, składany kalendarz na biurko, 6 małych kalendarzyków, 2 ładne  podstawki korkowe pod kubek i książeczkę z przykładowymi życzeniami na różne okazje. Paczka fajna.


Od Nawigator Business po wypełnieniu formularza na ich stronie w zakładce Kontakt 
otrzymałam dwie zakładki do książki i kalendarz składany na biurko.

Od Surf, jak pisałam wcześniej po wypełnieniu formularza https://www.przetestujsurf.pl/  otrzymałam 2x płyn do prania i imienną kartkę z podziękowaniem (dwie dostałam każdą w osobnej paczce, ponieważ wypełniłam na siebie i na mojego mężczyznę na jeden adres).


Od O.B. po wypełnieniu formularza na ich stronie http://nastolatki.myob.pl/zamow-bezplatna-probke dostałam w bardzo dyskretnej przesyłce, nie oznaczonej, książeczkę i dwie paczuszki z dwoma rodzajami tamponów w środku (2xmini na dzień, 2xnormal na dzień, 2x normal na noc, 1x super na noc).


A teraz przesyłki zagraniczne. 

Zaznaczam, że obie przesyłki były uszkodzone i jeśli coś więcej w niej było to ktoś na poczcie sobie przywłaszczył.

Pierwsze Hylte kommun.
 Po wysłaniu do nich prośby na adres do kontaktu zamieszczony na ich stronie kommunen@hylte.se  otrzymałam od nich dość ciężką przesyłkę. a w niej: 3x duże przewodniki, broszurkę o niebezpiecznych łosiach (tutaj się troszkę uśmiałam), 2x mapę, mniejszą broszurkę o safarii z łosiami i przewodnik turystyczny. Wszystko w dwóch językach angielskim i szwedzkim.

Drugie Ljungby kommun.
Po wysłaniu prośby na ich adres na stronie w zakładce kontakt info@ljungby.se
otrzymałam list z podziękowaniem o zainteresowanie się ich miastem z ręcznym podpisem, przewodnik i mapę.



Jak coś jeszcze przyjdzie to chętnie się podzielę.
Pozdrawiam
Stewia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz